12 sty 2016

Test czekolad - Biedronka



Testowanie produktów z Biedronką…. Pewnie większość z Was wie o co chodzi :) może mieliście już okazję coś przetestować?  Dla mniej wtajemniczonych postaram się troszkę przybliżyć ten temat.

Już jakiś czas temu Biedronka uruchomiła stronę www.testujemy.biedronka.pl, wystarczyło się zarejestrować i czekać na maila z informacją o rekrutacji. Jednak zasady były dziwne, pierwsze 1000 osób, które kliknęło w link rejestrujący o bliżej nieokreślonej godzinie zostawało testerami. Było to dosyć dziwne, na tych zasadach nigdy nie udało mi się załapać do kampanii. Na szczęście to się zmieniło, nowe zasady dają równe szanse wszystkim. Teraz musimy wypełnić ankietę dostępną na stronie przez 24 godziny i to jury wybiera osoby, które znajdą się w gronie 1000 szczęśliwców.

No więc tym razem mi się udało!
Przedstawiam Wam moją paczkę testera :)



Paczka zawierała list powitalny i 5 wariantów czekolad mlecznych:
- o smaku truflowym i śliwkowym
- o smaku toffi i bananowym
- o smaku mlecznym i truflowym
- o smaku migdałowym i pomarańczowym
- o smaku orzechowo-mlecznym i karmelowym

Paczuszka jest super, w sam raz dla małych i dużych. Mam w domu małą testerkę, więc zawartość nie pozostała zbyt długo nienaruszona. Sama zresztą też nie ukrywam, że jestem maniakiem czekolady. Każdy smak został przetestowany przez 5 członków rodziny i według naszych opinii najlepszy smak to: czekolada mleczna z nadzieniem o smaku truflowym i śliwkowym.

Mamy nadzieję, że ten smak zagości na stałe na półkach sklepowych w sieci Biedronka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz